[@ 11.02.02.] 2011. február 2-án, szerdán mutatták be a Google, a Budapest Bank és a Microware „Neten a Cégem” elnevezésű projektjét, amely a magyar kis és közepes vállalkozások internetes megjelenítésében kíván kulcsszerepet vállalni.
Nyitrai Zsolt infokommunikációért felelős államtitkár a projekt megnyitóján úgy fogalmazott: a magyar kormány üdvözöl minden olyan összefogást, amely azt célozza, hogy a magyar kis- és közepes vállalkozások versenyképesebbé váljanak, nagyobb bevételeket érjenek el és több munkavállalót foglalkoztassanak.
A „Neten a Cégem” elnevezésű kezdeményezés célja, hogy bevezesse az internet használatába azokat a kisvállalkozásokat, amelyek árut vagy szolgáltatást értékesítenek, de jelenleg nem érhetők el weboldalakon keresztül. A kezdeményezés lehetőséget nyújt a kisvállalkozásoknak arra, hogy fél éven át ingyen vehessenek igénybe honlapot, tárhely- és banki szolgáltatásokat.
Nyitrai Zsolt felhívta a figyelmet arra, hogy a szervezőknek érdemes nyitva hagyniuk a csatlakozni szándékozó vállalkozások előtt a kapukat azért, hogy még több vállalkozás vehessen részt a magyar kkv-szektor megerősítésében.
A munkahelyteremtés a kormány egyik legfontosabb törekvése, ezért örülünk az olyan, versenyszférából eredő, piacerősítő kezdeményezéseknek, amelyek ugyanezt a célt tartják szem előtt – fogalmazott a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium infokommunikációért felelős államtitkára.
2 hozzászólás
Kovács Éva Amália mondta:
2011. feb. 2.
Én azt gondolom, ez az intézkedés nagyon sok magyar honlapkészítő céget tesz tönkre! Sokkal szimpatikusabbnak és KKV barátnak tartanám, ha lehetne pályéázni a Széchenyi tervben honlapkészítésre, de nem 25-30%-ot hanem 60-80at, és ezzel minden magyar KKV jól járna!
nyitrai zsolt mondta:
2011. feb. 2.
Van, aki azt mondja, minden rosszban van valami jó. Mások szerint minden jóban van valami rossz. Én úgy tartom, minden jóban van valami jó.
Várjuk meg, mi történik. Most legalább valami elindult. Nézzük meg működik-e. Ha nem, nyitottak leszünk a változtatásra.